środa, 28 stycznia 2015

Szukając Alaski:


Tytuł:"Szukając Alaski"

Autor: John Green

Kategoria: Literatura młodzieżowa

Ilość stron: 320

Ocena: 9/10

★★★★★★★★★










 Życie Milesa Haltera było totalną nudą aż do dnia, gdy zaczął naukę w równie nudnej szkole z internatem. Wtedy spotkał Alaskę Young. Piękną, inteligentną, zabawną, seksowną, szaloną i do bólu fascynującą. Alaska owinęła sobie Milesa wokół palca, wciągając do swojego świata i kradnąc mu serce. Czy dzięki niej chłopak odnajdzie to, czego szuka? Wielkie Być Może – najintensywniejsze i najprawdziwsze doświadczenie rzeczywistości. 

"Szukając Alaski" było dla mnie pierwszym spotkaniem z twórczością Johna Greena. Muszę powiedzieć że jestem naprawdę mile zaskoczona. 
Książka naprawdę wciąga, jest typową książką dla młodzieży. Opowiada o buntowniczej Alasce i dość ułożonym Milesie.

Trudno jest powiedzieć dużo o tej książce żeby nie było spoilera, bo dzieję się stanowcze wydarzenie które zmienia historię całej książki. 

Alaska jest świetnym bohaterem, bardzo pewna siebie i dość tajemnicza.
 
-Wszyscy palicie dla przyjemności. Ja palę po to, aby umrzeć.

-Prosto&Szybko 

 Alaska pali papierosy, uwielbia chłopaków, dużo pije............do czego ją to zaprowadzi????

 

Książka przeczytana w ramach wyzwań:
-Przeczytam tyle ile mam wzrostu
 160,7-2,8=157,9 

-52 książki 2015r.
 5

4 komentarze:

  1. Już jakiś czas mam ochotę sięgnąć po jakakolwiek książkę autorstwa Johna Greena i chyba na razie przekonuje się tylko do "Szukając Alaski" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę książkę. Uważam, że to jedna z najlepszych autorstwa pana Greena. Zawsze bardzo chętnie do niej wracam ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem od dawna ciekawa tej, książki, ale poczekam, jak na razie z jej przeczytaniem :)
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na razie czytałam tylko GNW Greena, ale mam w planach wszystko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń